Tuesday, December 6, 2011

SPM OVER! MATA MASUK TEPUNG!

Assalamualaikum...... Hahaha. pagi ni aku boleh gelak ketawa sampai esok, online facebook, twitter sampai bengkak tangan... tidur sampai tak bangun-bangun (lain macm weyh) ... kerana .... pada December 5,2011 semalam, kami Tingkatan 5 Ibnu Sina mengambil subject Pure Science + Perinsip Perakaunan (the one and only)  kat sekolah itu menjadi Tingkatan 5 yang pertama bebas dari penjajahan kertas soalan ynag melambak ! wihiii ! yippie....!


Lepas je paper terakhir - PA kertas 2 .... Kitorang dah mula bising dalam dewan. Nasiblah dapat Ketua Pengawas yang paling sporting aku rase, siap boleh join gelak2 sekali . Terbaiklah ! Tapi... membuatkan merdeka aku tak berapa seronok petang tu, bila aku diprank oleh kawan aku sorang ni yang tiba-tiba datang mengejut serang aku guna tepung gandum kat MATA aku ! kalau setakat dia baling ala-ala habuk masuk mata aku tak kesah la, ney dia baling satu genggam tepung terus direct baling kat mata... Bila tepung gandum tu masuk mata dengan kuantiti yang banyak mesti rasa melekit+ sakit yang amat sangat sampai tak boleh bukak kan.. Aku menangis mase tu ;p haha. Tapi nasib baik lah ada yang tolong aku basuh kan. Kalau tak sampai rumah aku menangis-nangis macam Kasim Selamat ! grrr....


To AMIN BUSARI ..


Kau memang gila tahap kuasa dua ! Haishh. aku memang geram gila kat kau nih. Nasib lah aku budi pekerti... dapat balas balik kat kau . Hahahah! satu plastik kan aku tuang .. hoho! ( sampai sekarang mata aku sakit lagi, macam ada doh tepung kat mata tinggal tunggu nak goreng je ;p )

No comments: