Wednesday, February 29, 2012

Baker? Bye. Tutor? Itu saya!


Assalamualaikum. Selamat Sejahtera. Salam 1Malaysia.
Hehe. Hoho. Haha. Da lama sey da tak 'mengemaskini' blog aku ni. Bersawang! Al-maklum la. Sebelum ney aku sibuk berkerja. Wanita bekerjaya macam aku ni memang susah sikit nak update blog ney :P

Nak cerita lah. Dulu aku seorang baker. Aku pun tak tahu, orang yang buat waffle tu nak panggil ape. So, baker kot yang sesuai. Hoho.
Lepas SPM, aku berehat sebulan.Start Jan 1,2012 aku mula kerja dekat satu kiosk ni. Kat Today's Mall, Ulu Tiram. Mula-mula tu memang susah lah nak buat benda name Waffle tu, tapi sekarang .. tak payah pejam mata, tengok dari jauh je dah siap . haha. Kira dah pro lah aku ni.
Moral : Alah bisa, tegal  biasa (Apabila telah biasa melakukannya,maka tiada terasa lagi kesukarannya)

Tapi, jodoh aku tak lama kat situ. So, terpaksalah berhenti. Feb 24. 2012 tarikh keramat aku berhenti. Sedih la jugak tinggalkan member2 kat situ. satu Mall aku da kenal ! sedih :'(
Dan sekarang, aku pun akan bergelar Tutor. Malam ni mula. Ajar ilmu hisab Form 2 ! dah lama kot, aku tinggalkan Mathematics Form2 ney. da berkarat da. So, masa untuk study balik ! >.<





Lempak masa rehat kat kedai member :)




Memory. Masa kat kiosk. Snap! snap ! :P

No comments: