Monday, June 18, 2012

Baru




Pocong ke? Bukan PUCHONG.. Tempat baru dekat PIIC. Belajar kat sini dah 3 bulan. Dah nak habis sem1 dah pun tapi baru nak update. Sebab ape? Membawa diri yang duka lara. Hikhok. Bulan tujuh nanti final exam. Sebelum final exam, kitorang akan diberikan dua minggu cuti tanpa any classes, nama cuti tu STUDY WEEKS. Kolej bagi untuk students belajar before final. Time tu aku ingat nak balik JOHO. Rindu maa, dengan Ibu aku kat Joho tu. Family. Ayah. Buddies semua. 

Aku kat sini ambik Risk Management. Mula-mula kat sini biasa je, sebab target memang nak tebus salah aku masa SPM tu hari :(
Dapatlah beberapa kawan baru. Roommates aku gile2 punya orang. One of them ialah kawan baik aku jugak masa sekolah. Rasidah Utama. hakhakhak. So, tak awkward la aku bile dy ade :D





Yang bertudung hitam tu la Rasidah utama :D
yang sebelah tu sape tahh -.- hee

Yang ala-ala Jack Sparrow tu , yang ta rupa orang tu aku le :P
sebelah sebelah tu roommates yang bergaya :P



No comments: