Sunday, August 26, 2012

IT'S HARD TO TELL

Perasaan terkilan je yang ada dalam diri aku malam ney. Ta! Pagi ney. Pukul 2.21am. aku ta tido lagi ney... Gila nak tido sorang sorang?! memang ta lah an, aku ney dah la penakut. Baik aku berjaga dari aku tido dengan tade sorang roommates pun kat bilik ney.

Susah nak cakap.. tapi, sumpah aku tak pernah buat dia macam ney. Even, ape ape pun aku takkan tinggalkan dia sorang sorang. Kechiq kata, ''Bila umur kita dah macam ney, kita kena sedar yang kawan kawan kita akan sentiasa pentingkan BF diorang dari kita doe'' .. ''Walaupun pakwe dia sakitkan hati.. kita yang ada sebelah dia lapkan air mata dia.. Tapi nanti dia balik ngan pakwe dia''

Kechiq kata lagi ''Selama ney aku cuba jadi sahabat untuk orang sekeliling aku lagi lagi yang aku sayang tapi diorang ta pernah nampak pun''

Sumpah! apa yang kechiq cakap tu, tu lah yang aku rasa sekarang. Betul orang kata ''Silent is the best weapon'' . Berubah? ye soleha, berubah untuk berdiam diri. biar kau je yang rasa sakit dan terkilan ney. dia ta salah :)

No comments: